Friday, October 9, 2009

Hari InI DaLam SeJaraH

Hari ni merupakan hari yang paling bersejarah dalam hidup aku sebab ari ni 9hb Oktober 2009 aku melancarkan personal blog aku. Dah lama aku mengidam nak buat 1 blog yang boleh aku share pengalaman, idea, pandangan n ape2 jelah cerita menarik yg aku nk kongsikan ngn korang sume..isu2 semasa..isu2 menarik..aku akan share n bg pandangan dari sudut aku sendiri..mn tau segala pengalamn aku..idea aku..korang blh amik sbg panduan dlm idup korang..yg baik jadikan pengajaran yg buruk jadikan sempadan.. bukan najib n pak lah je yang boleh wat blog..org bese2 cam aku pun blh jgakla skit2..

Kalo korang nak bagi kritikan pedas, komen ke..some idea ke..korang blh komen kat blog aku ni..aku open minded..mn yg baik tu aku terima ngn hati terbuka..bagi aku kritikan tu lah yg menjadikan aku lebih berdaya saing ngn org lain.

Mnla nk tau kan..suatu ari nanti segala pengalaman aku ni boleh dibukukan menjadi sebuah buku bibliogarfi..wahh!! beso cite2 nih..InsyaAllah..mn yang baik semuanya datang dari Allah..mn yg buruk tu.. datangnya dari kelemahan aku sendiri.

No comments:

Post a Comment